Schuilgelegenheden

Door Aukje Schol op 1 september 2021

Dank u wel voorzitter,

Inspreker bedankt, ga ik nu niets over zeggen,  Bedankt voor de mail van dhr Smit, deze bereikte ons pas gistermorgen en dat is gewoon te laat. Het verhaal bevat een aantal inhoudelijke punten die thuishoren in een zienswijze en het is te kort dag om daar nu op in te gaan. Er is ook ruim de tijd is geweest om een zienswijze in te dienen, dus daar heeft het niet aan gelegen. Wellicht dat er door de initiatiefnemer en/of de wethouder nog inhoudelijk op gereageerd kan worden. Wat betreft aanbestedingen: daar gaan we als raad niet over, dus ook dat laat ik voor wat het is.

Dan nu naar  het stuk zelf:

Laat ik beginnen met een dikke pluim voor iedereen die hier aan heeft meegewerkt, niet in de laatste plaats dhr. van der Wielen bij wie dit initiatiefvoorstel vandaan komt en die hier heel wat tijd en energie in heeft gestoken.

We kunnen ons vinden in de reactienota. We hebben alleen nog één opmerking wat betreft handhaving: Bij één reclamant staat er al een illegale schuilstal. In de reactienota staat onder meer: De schuilstal is geplaatst zonder vergunning. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Van ons het verzoek om hier dan ook op te handhaven.

Tot zover voorzitter.